loading...

Friday, 20 May 2016

Filled Under:

EDISI PANAS !! ABBY ABADI "SINDIR" BEKAS SUAMI ?? KORANG LIHAT LER AYAT "PEDAS" ABBY NI.. MAKAN DALAM BEB !!






Kenapa pulak tiba-tiba Abby Abadi nak terkenang kisah lalu ni? Ada ‘seseorang’ dari kisah lalu dah sakitkan hati Abby ke? Setiap status yang dimuatnaik Abby di akaun Instagramnya baru-baru ini macam ada maksud tersirat je..

Mesti u’olls pun pening kan, Abby ni nak perli bekas suami yang dulu kala ke? Kalau nak perli pun yang mana satu, bekas suami Abby ada ramai.. Ehh, tak ada la ramai dua orang saja, Abby nak perli bekas suami yang mana satu..Hmm..

Miss A rasa Abby takkan nak sindir Norman Hakim, sebab Norman ni memang masih berhubung baik dengan Abby lagi.. Menerusi muatnaik Abby dia ada menyebut bersyukur miliki suaminya  Jai Ezzany..

Tak banyak cerewet la nak di bandingkan dengan bekas suami yang dulu.. Kalau dulu bekas suami muka handsome, kaya, badan sasa, retis pula, tapi banyak cekadak.. Muhammad Noor Farhan atau Norman..

Panjang sangat kapsyen yang ditulis Abby ni, tapi dari yang Miss A baca macam tuju kat Norman je.. Sebab Abby ada bagi ‘hint’, paling penting pilihlah bakal suami yang bukan milik orang.. Hahaha..

Dulu Abby bercerai dengan Norman bukan sebab Memey ke? Waktu tu pun Abby masih lagi bergelar isteri yang sah pada Norman kan? Ada Norman dan Memey buat apa-apa yang dah menyakitkan hati Abby ke?

Bukan ke dorang ni dah pun berbaik semula.. Banyak sangat ‘hint’ yang Abby bagi, tak tahu nak tuju kat bekas suami yang mana satu.. Hahaha.. U’olls agak-agak Abby maksudkan siapa ni?




Nak Macam-macam Resepi Makan Best? Klik Sini
Nak Jana Income Melalui Online? Klik Sini
Cari Sumber Bacaan & Info Menarik? Klik Sini 





0 comments:

Post a Comment