loading...

Friday, 6 May 2016

Filled Under:

KEJAM: Lelaki Bertopengkan Binatang !! Memijak, Sepak Isteri Seperti Hilang Akal.. Kesalahan Dilakukan Isteri Itu Dibalas Sampai Begini !!


Tersebar satu video yang menunjukkan seorang lelaki yang melakukan kekejaman ke atas isteri dia. Lelaki tu bertindak macam orang hilang akal menyepak dan memijak muka si isteri sampai pengsan.

Kejadian tu berlaku di wilayah Samut, Prakan, salah seorang pengguna jalan raya kat situ bertindak merakam aksi pasangan tu yang dikenali Nongluck Churat, 41 dan Wut Sompakdi, 45 bertengkar di tepi jalan.

Wut bertindak ganas memukul isteri dia sebelum menyepak muka sampai pengsan, bertindak lebih gila Wut memijak muka isteri dia sebanyak tiga kali sebelum menarik kolar baju dan mencampak isteri dia ke jalan. Lepas tu dia blah tinggal isteri dia cenggitu aje..

Jika anda ingin tingkatkan jualan perniagaan sehingga 200% Klik Sini 

Apa la malangnya dapat suami perangai kejam macam setan ni!! Geram pulak jadinya.. Lelaki tu ingat isteri dia tu patung ke apa, hah?? Video dimuatnaik di internet dan menjadi viral. Ramai yang mengecam perbuatan gila lelaki tu sebelum report polis.

Menurut jurucakap polis, Bunrit Chernchue, Nongluck bagitau polis yang dia dipukul suami dia selepas bertengkar di kedai makan. Nongluck cedera parah di muka dan kepala dirawat di hospital.

Awat tak cedera parahnya, kena pijak tanpa belas kasihan. Lelaki tu pijak macam si isteri tu bukan benda hidup!

Selepas mendapat keterangan dari Nongluck, polis menjejaki Wut dan dapat tangkap lelaki tu dalam keadaan mabuk di rumah dia di daerah Phra Pradaeng. Wut bagitau polis yang dia pukul isteri dia sebab syak isteri dia ada hubungan sulit dengan lelaki lain.

Tapi agak-agak la nak bagi pengajaran pun, yang dipukul dan dipijak tu bernyawa!! Kalau belasah ikutkan hati, mau mati tu terima pulak bala kena meringkuk penjara lepas tu!
Tengok Video Sini:
Nak Macam-macam Resepi Makan Best? Klik Sini
Nak Jana Income Melalui Online? Klik Sini
Cari Sumber Bacaan & Info Menarik? Klik Sini 





0 comments:

Post a Comment