loading...

Sunday, 22 May 2016

Filled Under:

Pasangan Suami Isteri Kena Kecam, Kongsi Foto Bercomolot Dalam Kereta..

Di laman sosial tu bukan saja dipenuhi dengan gambar tak senonoh pasangan belum kahwin atau pasangan songsang jer, malah pasangan suami isteri pun tak ketinggalan juga untuk muat naik gambar pra-jimak dorang..


Dorang merasakan dorang dah halal, bolehlah tayang apa saja dorang suka termasuk gambar 18x..

Begitu juga lah dengan pasangan di atas tu, dorang pun sibuk nak memuat naik gambar comolot macam tu di laman sosial.. Hah, ciumlah puas-puas or sapu gam gajah biar melekat jer mulut tu! Dah serupa apa entah Miss tengok gambar dorang tu..



Haiishh! Perlu ke nak menunjuk aksi mesra macam tu pada umum yer?? Lagi satu, nampak tak ayat minah tu muat naik bersama gambar tu! Dalam hati tu, mesti bajet alim sebab masih ingat tuhan walaupun sedang menayangkan aksi romen-romen kan.. Puiihh!

Kalau dah kahwin sekali pun, janganlah nak menunjukkan sangat ‘kebahagiaan’ tu! Bahagia ke tidak, biar korang dan tuhan jer tahu.. Miss rasa tak perlulah nak menunjukkan semua tu kat umum, buat orang lain menyampah jer tengok! Nak tunjuk sweet bagai tu, antara korang sudah lah yer..

Malulah sikit dok tayang gambar mengaibkan diri sendiri, jangan dok bangga sangat apa yang korang tayang! Selain itu, tayang aksi macam tu juga boleh membuatkan anak muda yang masih mentah mengikut buat maksiat jer!



Korang pun tahu kan, budak sekarang ni suka mengikut jer apa yang dorang nampak.. Betul tak?? Bila benda menarik perhatian netizen ni, biasalah akan ada kritikan.. Korang baca jer lah kritikan yang dilemparkan terhadap pasangan tu..

Sumber- MissHana


Nak Macam-macam Resepi Makan Best? Klik Sini
Nak Jana Income Melalui Online? Klik Sini
Cari Sumber Bacaan & Info Menarik? Klik Sini 





0 comments:

Post a Comment