loading...

Thursday, 5 May 2016

Filled Under:

RAKAN BAIK ISTERI BAYAR SUAMI Untuk 'BERSAMA'! Saksikan VIDEO ISTERI MENGAMUK Potong 'BARANG SUAMI'

Kantoi..RAKAN BAIK ISTERI BAYAR SUAMI Untuk 'BERSAMA'! Saksikan VIDEO ISTEI MENGAMUK Potong 'BARANG SUAMI'

Tersebar satu video di laman sosial Facebook, dalam rakaman video tu menunjukkan lelaki baju hitam tersebut telah kantoi dengan si isteri apabila bermain cinta dengan perempuan lain di dalam bilik.. Amboi! Amboi! Dah sampai ke bilik noh, ini mesti dah lama menjalinkan hubungan cinta secara diam-diam ni..

Ish! Sakitnya hati bila dapat tahu si suami dok bermain cinta dengan perempuan lain.. Masa tu memang rasa nak belasah jer sampai lunyai, dah ada isteri pun dok menggatal mencari perempuan lain yer! Kejadian ini bukan berlaku di Malaysia yer, tapi di Thailand.. Nasib baik si isteri tu tak tomoi si suami dengan perempuan tu sekali.. Hahahhaa..

Miss yang tengok video tu pun, terkejut sebab boleh tahan ganas juga si isteri tu pun.. Dia tendang dan tampar dengan kuat sebab nak bagi kena kat perempuan belakang suami dia tu.. Dia berusaha dok tarik si suami ke tepi, sebab nak belasah perempuan tu.. Kalau dapat perempuan tu, memang lunyai dikerjakan.. Menggatal lagi dengan suami orang!

Jika anda ingin tingkatkan jualan perniagaan sehingga 200% Klik Sini 

Tapi nak salahkan perempuan tu jer, tak boleh juga lah noh.. Kalau kes macam ni, hubungan tu tak akan terjadi kalau sebelah pihak jer yang menggedik, betul tak?? Kecurangan ni berlaku bila kedua-duanya melayan.. Ini lah dikatakan lumrah hidup, diuji mendapat pasangan yang tak setia tu dah menjadi kebiasaan.. 
Tengok Video Sini:
Nak Macam-macam Resepi Makan Best? Klik Sini
Nak Jana Income Melalui Online? Klik Sini
Cari Sumber Bacaan & Info Menarik? Klik Sini 





0 comments:

Post a Comment