loading...

Wednesday, 8 June 2016

Filled Under:

5 Artis Malaysia Paling Di Benci

Artis dan selebriti  kat Malaysia ni,
kalau tak de haters tu maknanya tak popular la.
Tapi ada jugak yang popular kerana haters
Nyanyi, berlakon  dan mengacara tak seberapa ,cerita panas je yang lebih.
Macam mana tak mengundang Haters..
Ini 5 artis paling kerap jadi tumpuan haters.

1-Fynn Jamal
Sejak melibatkan diri dalam bidang seni ,nyanyian dan penampilan nya
Kerap di kritik malah kisah2 peribadi nya juga  jadi tumpuan haters.
Dia juga dikatakan menggunakan anak nya untuk ‘meraih simpati orang ramai.

2-Taukey Jambu
Di cop sebagai playboy taukey juga kerap menjadi sasaran haters
yang mengkritik setiap tindak tanduk nya.
tambahan pula taukey kerap memuat naik
gambarnya bersama gadis2 cantik dan seksi.
ini menambahkan lagi tanggapan buruk pada diri nya.

3-Azwan Ali
Kerap memuat naik status berunsur sindiran dan kata-kata kesat,
pengacara Diva ini dah tentu mengundang kebencian banyak pihak.
Dia juga dikatakan di banned oleh beberapa wartawan hiburan.

4-Sharifah Sakinah


Pelakon yang baru sahaja mendirikan rumahtangga ini
pasti mendapat tumpuan haters setiap kali dia memuat naik gambar nya di laman sosial.
terbaru gambar-gambar dan video perkahwinan nya
menjadi kecaman dan dikatakan seakan-akan kebaratan
dan kini sudah tentu suami nya juga menerima tempias dari gambar2 tersebut.
namun dia tidak pernah membalas setiap kritikan haters terhadapnya.

5-Rozita Che Wan
Ada segala-galanya..
mungkin ini lah punca mengapa haters muncul
dan memberi komen2 pedas pada setiap gambar nya.
walaupun penampilan nya yang sudah berhijab namun
haters tetap haters.. 🙂





Nak Macam-macam Resepi Makan Best? Klik Sini
Nak Jana Income Melalui Online? Klik Sini
Cari Sumber Bacaan & Info Menarik? Klik Sini 









0 comments:

Post a Comment