loading...

Sunday, 19 June 2016

Filled Under:

Anak 'Hilang' Ketika Tarawih. Wanita Ini TERKEJUT Bila Anaknya Bersama Wanita Berpakaian Serba Hitam !!! -

Anak 'Hilang' Ketika Tarawih. Wanita Ini Terkejut Bila Anaknya Bersama Wanita Berpakaian Serba Hitam !!!
Jemaah Lain Beritahu Mereka Nampak Wanita Itu Menyapu Minyak Cap Kapak Pada Anak Saya Dan Mereka Sangka Itu Anak Wanita Berkenaan. Bila Saya Lihat Di Tangan Anak Saya Alangkah Terkejutnya Apabila.............................


Anak 'Hilang' Ketika Tarawih. Wanita Ini TERKEJUT Bila Anaknya Bersama Wanita Berpakaian Serba Hitam !!! -
Anak ‘Hilang’ Ketika Tarawih. Wanita Ini TERKEJUT Bila Anaknya Bersama Wanita Berpakaian Serba Hitam !!! |Bulan Ramadhan ini merupakan bulan untuk melakukan segala ibadah kerana pada bulan ini segala pahala melakukan ibadah digandakan oleh Allah S.W.T.. Namun ada dikalangan umat Islam sendiri mengambil kesempatan dengan membuat kejahatan di bulan Ramadhan yang mulia ini.
Muslim women perform an evening prayer called 'tarawih' marking the first eve of the holy fasting month of Ramadan at Istiqlal Mosque in Jakarta, Indonesia, Friday, July 20, 2012. During Ramadan, the holiest month in Islamic calendar, Muslims refrain from eating, drinking, smoking and sex from dawn to dusk. (AP Photo/Dita Alangkara)
Seorang pengguna Facebook Nadia Razali menceritakan detik cemas apabila anak kecilnya hilang dipandangan matanya ketika beliau mendirikan solat Taraweh dan amat mengejutkan lagi apabila dia melihat anak kecilnya bersama dengan seorang makcik yang berpakaian serba hitam. Kami kongsikan Ceritanya di bawah :
Nak pesan semalam Kami anak beranak solat terawih kat Masjid Bukit Baru. Masa tu aku solat dengan Sarah dan Zara macam biasa main-main area belakang. Sambil solat aku toleh belakang tengok Adik ada lagi. Selepas tu aku tengok Adik Dah Tak ada.
Aku terus keluar dari saf cari Adik kat belakang tak ada, cari kat luar Masjid pun tak ada… Ya Allah berdebarnya…aku masuk semula ke Masjid tengok Adik atas riba seorang Makcik ni. Pakai serba hitam, aku pergi dapatkan Adik. Rupa-rupanya Adik dah tertido. Masa aku nak ambik Adik, Makcik tu cakap tak apa dia tak solat sebab sakit gigi tapi aku tengok dia cakap elok aje, tak macam orang sakit..
Pastu aku pun teruskan solat, dah habis solat aku terus ambik Adik kat riba makcik tu. Masa nak keluar dari Masjid ada sorang makcik tegur aku dipakaikan zara rantai leher. Dia cakap jangan pakaikan pada anak nanti hilang. Aku cakap esok saya tak bagi pakai la acik.Masa tu tak perasan rupanya gelang tangan Adik dah tak ada.
Hari ni tengok balik cctv pun tak nampak, tadi masa solat aku sembang dengan jemaah lain rupanya ade yang perasan kata nya anak aku disapu minyak cap kapak. Jemaah tu ingat anak makcik tu, rupanya anak aku.
Jadi orang Melaka hati-hatilah. Barang hilang boleh beli tapi buat dia ambik anak kita, Allah…tak tau la nak cakap apa…mungkin anak aku di pukau sebab anak aku bukan jenis nak tido atas orang tambah masa tu memang masa dia main, jangan harap nak tido. | Ditulis semula untuk siaran di semasaviral.com.
Semoga dapat dijadikan pengajaran dan iktibar untuk masa akan datang….kami kongsikan hanya sebagai teladan untuk semua.


loading...

Nak Macam-macam Resepi Makan Best? Klik Sini
Nak Jana Income Melalui Online? Klik Sini
Cari Sumber Bacaan & Info Menarik? Klik Sini 




0 comments:

Post a Comment