loading...

Friday, 1 July 2016

Filled Under:

Setelah Seminggu Kematian Ustaz Ini DEDAH Sikap Sebenar Pr0f Izzi Hj Ali Yang Buat Ramai TERPANA !!! Memang Tak Sangka.









        Setelah Seminggu Meninggal Ustaz Ini DEDAH Sikap Sebenar Pr0f Izzi Hj Ali Yang Buat Ramai TERPANA !!! | Malam nie teringat pula ana kepada Alm pr0f izzi haji ali..bila terbaca kisahnya daripada FB.teringat betul padanya..Ana tidaklah rapat dengan beliau..cuma berkesempatan 4,5 kali berjumpa dengan beliau…Antara kisah yang pernah berlaku antara ana denganya…




        1)Pernah ana berjumpa dengan beliau di kedai gulai ikan yang terkenal di k0diang..masa itu ana bersama 3 sahabat sedang makan..tiba2 beliau datang berjumpa duduk sembang dgan kami macam dah lama kenal..pada hal itu kali pertama kami berjumpa..ana hanya kenal beliau dalam TV dan beliau hanya mengikuti ceramah ana dalam y0utube je…sebelum pulang beliau kata”ustaz tak nak ke bagi apa2 dekat saya tnda ingatan”..ana bg jam ana pada dia dan dia bagi sebatang pen dekat ana…




        2) Pr0f pernah datang ke pejabat ana di yayasan ar riyaadah dan menyumbang sebanyak RM 5000.00 untuk perjalanan yayasan..lalu beliau kata “saya teringin sangat ustaz untuk mencurahkan tenaga dan ilmu untuk pelajar2 ustaz” ana dah plan dengan beliau untuk kelas mingguan beliau dengan pelajar ana selepas raya ini dengan beliau TANPA BAYARAN beliau minta…bahkan beliau cakap awal-awal ustaz jangan bagi apa2 yer,cuma t0l0ng d0akan saya mati dengan cara baik…Alhamdulillah Allah swt dah makbulkan…


 
        3) Ana pernah berf0rum dengan beliau di pulau pinang..habis f0rum kami makan di bilik VIP.lalu beliau menyerahkan wang saguhati ceramah itu kepada ana..ana tanya wang apa nie pr0f? Dia cakap ustaz guna untuk sek0lah ust..saya pun tak tau ustaz dalam nie banyak mana..ustaz guna yer…ana balik buka dalam tu RM 2500.00…subhanallah….

        Itulah sedikit cerita yang ana b0leh berk0ngsi sedikit berkaitan pr0f izzi haji ali…sem0ga allah merahmati beliau di sana..Al Fatihah… Sumber:- Ustaz Ahmad Husam – 0fficial


loading...

Nak Macam-macam Resepi Makan Best? Klik Sini
Nak Jana Income Melalui Online? Klik Sini
Cari Sumber Bacaan & Info Menarik? Klik Sini 




0 comments:

Post a Comment